Krátce před tím, než Ježíš Kristus ukončil své poslání na této planetě, řekl svým učedníkům: „Odcházím k Otci svému a k Otci vašemu, k Bohu svému a k Bohu vašemu ...“ (Jan 20/17). Před tím už mnohokrát použil slov Otec váš nebeský, a své učedníky označil za své bratry. O tom, že své učedníky považuje za členy rodiny Boha svědčí též jeho výrok: „V domě Otce mého příbytkové mnozí jsou .... jdu, abych vám připravil místo abyste, kde já jsem i vy byli ...“ (Jan 14/2,3).
A nyní si tyto výroky Ježíše Krista srovnejme s tak zvaným apoštolským vyznáním víry, ve kterém je Kristus jmenován jako jediný syn Boha. Podle toho tvoří Boží rodinu Otec, jeho jediný Syn a Duch svatý. Já se však domnívám, že členy Boží rodiny jsou všechny děti Boží, a to jsou všichni lidé této planety, včetně J.V. Stalina, Adolfa Hitlera, Jidáše Iškariotského, všech masových vrahů, zlodějů, podvodníků, tunelářů, členů a funkcionářů teroristických organizací, těch, které vyznavači muslimské víry považují za nevěřící a všechna ta ostatní sebranka, všechna ta ostatní verbež, od které se slušný člověk štítivě distancuje. Podstatou Kristova evangelia je, že Bůh považuje za své děti všechny lidi, které miluje bezpodmínečně, i když se dopouštějí nejrůznějších špatností. Kristovo evangelium nebylo určeno jen jeho učedníkům, ale všem lidem, nejen těm, kteří ho byli ochotni vyslechnout, i těm, které jeho řeči nezajímaly a těm, kteří existenci Boha popírali.
Bůh synovství člověka nepopírá. Kdybychom to chtěli zpochybnit, museli bychom slova J. Krista prohlásit za nepravdu. To, že každý člověk je Boží syn a dcera, popírá církev, která si osobuje právo vykládat základ křesťanského učení, to je Bible. Podle církve je touha člověka po bohorovnosti největším hříchem člověka. Já se však domnívám, že slova J. Krista je možno vykládat tak, že bohorovnost člověka je nezvratná skutečnost.